Rumpan bar och bränder

Hej!
Om ni undrar varför jag inte har skrivit på ett tag så är det för att min stackars älskade dator är på lagning :( Känner mig väldigt naken utan den men det är väl en vane sak. fler som tydligen inte har samma problem med nakenhet som jag är dom byxlösa. jag vet inte vilka det är men när jag satt i brunnsparken igår kom det av två skolklasser utan byxor. Det vill säga att de bara hade linnen, skor och kalsonger/troser. Vissa av dem hade varit lite fyndiga och valt roliga troser, de lite mer ostrategiska hade valt spets troser. En tjejs var nästan genomskinliga så jag funderade på att erbjuda henne mina troser istället eftersom jag hade ett par där det stod I am på framsidan och fabolous på rumpan. Trodde det var ett klass skämt men senare ser jag en mamma med barnvagn... oxå byxlös och efter det en pappa i bara kalsonger. om någon vet varför det var byxlös dag igår får ni gärna informera mig för jag har inte en aning men jag hänger gärna på nästa år.

Man vet att man vant sig vid stats livet när det kan stå 3 brandbilar, 2 polisbilar och en ambulans precis nednför ens öppna fönster utan att man hör det. var tydligen en lägenhetsbrand i mitt grannhus. nu hade Roffe varit väldigt arg på mig om han visste att jag fortfarande inte satt batterier i min brandvarnare. Men när Lars kom hem och undrade vad som stod på tittade jag ut genom fönstret och man kunde minst tro att någon bomohotat mitt hus för jisses vad utryckningsfordon det fanns där.

Nu ska jag iväg på en tre timmar lång maratonträning med Malin. får väl se om jag kommer hem levande.

Puss puss

Ps Grattis till era nya lägenheter Linnea och Bisse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0