Slapp helg

Har haft en riktigt slapp helg. Lars åkte i fredags så det har varit lugnt och skönt. I fredags gjorde jag bara lite god mat, satt lite vid datorn och sen kröp jag upp i min fotölj med en bra deckare. Med andra ord en riktigt skön fredag. På lördagen tog jag det lugnt på dagen och sen bjöd jag in mig själv på middag hos mormor och morfar, de är alltid lika mysigt att komma dit. Jag bjöds på räkor till förrätt,  plommon späckad fläsk karre till middag och jordgubbar med glass till efterätt.

Idag stack jag till mitt gammla jobb och bjöd på lite fika och satt och tjötade med mina töser ett tag. Imon drar den hårda verkligheten igång igen. Känns så där kul för jag har ett uppdrag i ghettot imon. Jag vet inte hur man kommer dit och jag vet inte hur jag ska kunna hålla den avtalade tiden. Men är jag inte hemma vid 20 imon kan ni väl skicka ut hundarna efter mig?

Nu ska jag hoppa in i duchen sen mysa ner mig i sängen.

Kramar

Kommentarer
Postat av: Malin

Tack för tokgod paj igår! =) Ska bli skoj i helgen!PUSS&KRAM



PS: Jag är lite arg på ditt nya jobb, jag känner mig dumpad på förmiddagspassen på gymmet!

2009-05-25 @ 16:28:18
URL: http://zeusinfinity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0