Favorit i repris

Så var det dags för en av årets favorit sysselsättningar, det är när jag får en ny kalender och får fylla den med planering. Vet inte varför jag älskar detta så mycket men man känner sig så organiserad och duktig! Och som om inte en ny almenacka vore bra nog hittade jag även lite pengar som jag hade gömt för mig själv så jag kunde gå till qlinick och köpa nytt smink. När man gjorde det fick man en hel förpackning med present saker! massa krämer, tuber, burkar och annat... på det hela taget en bra dag altså. Men det kanske jag behöver eftersom jag ska vaccinera mig imon. Tror ni att Lars följer med och håller mig i handen?? inte då, då passar han på att fly stan i ett par dagar så jag kommer få ligga ensam hemma, sjuk och eländig.

Ha det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0