Fy vilken vecka

Detta har varit en hård vecka. Har jobbat ca 10 timmar om dagen (vilket inte är kul när man går upp 5!). Min nya livsstil är helt enkelt inte så kul. Det börjar med att jag jobbar 10 timmar, lägger mig när jag kommer från jobbet, sover två timmar, går upp och äter kvällsmat och fixar lite inför morgondagen sen går jag och lägger mig innan klockan 9-10 igen. Ganska party.

Men nu är det äntligen helg (nu är det snart läggdags för mig) men imorgon så ska jag ha en skön dag på stan, sen ska jag på tjej middag, det ska bli riktigt kul. sen på söndag så vankas det kanske bio... om jag orkar. Känner på mig att nästa vecka kommer bli lite bättre, eller kanske inte, då är det ju dags för det jäkla vaccinet. Hade inte varit någon fara om jag inte sett på nyheterna hur grova nålarna är och hur långt in i armen de sticker dem. Om de kör nålen lika djupt på mig som de gjorde på hon på nyheterna kommer ju fasiken nålen att komma ut på andra sidan... och jag som är nål rädd...

Ja ja det löser sig säkert.

Trevlig helg alla

Kommentarer
Postat av: Malin

Gummasöt! Hemska vecka, tror jag ska ta ett snack med den du kallar chef ;) Snart har du en ny semestervecka i komp! Jag blir juh som orolig här! Får nog komma och pyssla om dig lite! Lova ya!

2009-10-17 @ 07:41:19
URL: http://zeusinfinity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0