Kanelbullensdag

Äntligen så är det kanelbullensdag, men vad jag inte kan förstå är varför man har lagt den i oktober? är det inte lite mer sommrigt med bullar. I oktober så hade det passat bättre med scones dag eller nått. Jag ska i alla fall gå imot trenden idag, för idag kommer Tahani och kanske Rania och vi ska baka scones och dricka te som rikiga engelskvinnor. Tyckte det passade eftersom det har varit frost varje morgon denna veckan (typ), då är det bättre med höst fika än bulldag.

I övrigt har det vart en trevlig kväll, Per och Malin besökte oss i fredags och åt middag. Dock hade vi inte hunnit städa så vi fick slänga in alla våra saker i sovrummet innan de kom så nu har jag ett inferno av saker där inne.

Nu ska jag börja ta tag i att städa undan efter fredagen så att jag kan få gäster idag igen.

Trevlig söndag på er alla

Kommentarer
Postat av: angelica

Den kommer ut i jul, finns inte i butik än. Så håll utkik! Puss

2009-10-04 @ 18:07:27
URL: http://ango.blogg.se/
Postat av: Malin

Ni hade i alla fall väldigt fint i de rum vi fick befinna oss i =) Tusen tack för en mysig kväll! Själv har jag ätit bullar, varit bakis och deppat över att hösten är här, så det kan nog vara därför den här dagen ligger i oktober!

Puss

2009-10-04 @ 21:10:00
URL: http://zeusinfinity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0