Sweet sunday

Så var det radn söndag. Jag fattar inte hur helgerna kan gå så fort! Men det är klart, sover man det första man gör när man kommer hen på fredagen, är borta på lördagen... då är det ju bara söndagen kvar sen.
Igår var jag på en underbar indisk tjejkväll. Fick indisk mat och musik. Tack Malin för en underbar kväll... som alltid hos dig, och grattis till den nya underbara lägenheten.

Nu sitter jag och väntar på att Tahani ska dyka upp, vi tänkte ta en promenad runt delsjön och sedan fika lite, blir ett gott sätt att avsluta helgen på. Och vem vet, om jag har lite extra energi kvar så kanske det ill och med blir en bio ikväll?? Nu ska jag slappa lite innan hon dyker upp.

Trevlig söndag alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0