14 dagar kvar

Nu är det 14 dagar kvar och jag har ägnat det mesta av denna dagen åt att sova. Gick upp vid 10 och sen när klockan var ett bestämmde jag mig för att sova middag. När jag vaknade insåg jag att klockan var var 5 på eftermiddagen och jag hade bara varit uppe i tre timmar, vilket jag kompenserar med att vara vaken efter 10 denna kväll : ) Imorgon händer dock lite annat, ska veckohandla och hälsa på mormor och morfar eftersom mormor fyller år. På måndag är allt som vanligt igen, ska till barnmorskan för vad jag hoppas är sista gången och jobbet rullar på som vanligt. Nu är klockan snart 11 och vi behöver ju inte överdriva det där med att vara veken länge så jag ska nog sussa snart.

Gonatt

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Nu är det attans så nära! Jag tycker det låter bra att du vilar upp dig nu medan du kan! Sova är för jävla gött!

Ta hand om dig vännen!!

Kramar!

2010-04-25 @ 19:27:28
Postat av: Linnéa

Nu är det attans så nära! Jag tycker det låter bra att du vilar upp dig nu medan du kan! Sova är för jävla gött!

Ta hand om dig vännen!!

Kramar!

2010-04-25 @ 19:28:06
Postat av: Mr Smal

Off the record så har jag försökt få johanna att sluta jobba ett bra tag nu .

Men efter denna underbara och vackra ängel VÄGRAR göra som jag säger för att hon är för envis så måste jag nu få lyfta på hatten till henne att hon tar sitt förnuft till fånga =) .

my package is probably the shortest in the world

Love JudAs

2010-04-28 @ 10:51:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0