Faderskap

Idag har jag och Lars varit och skrivit på papper om att det är han som är pappan... familjerätten är ganska humor befriade. Det började med att jag fick ett papper och så sa hon kan du intyga att detta är du, kontrollera personnummer bla bla och jag sa nej. För så vitt jag vet heter jag inte Linnea och är född i april. Då hade någon lagt våra papper i fel mapp, så jag skojade till det lite och sa Jasså Lars, så di bor med en Linnea också, eller så har du chans att byta upp dig. Då rynkade tanten på näsan och sa: det tycker jag verkligen inte är lämpligt med tanke på att ni snart får barn.  Och så fortsatte hela mötet, varje skämt gick dem helt förbi. Familjerätten= humor, nej tack!
Dags för mig att sussa lite.

Puss på er

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahaha

2010-04-17 @ 20:36:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0