Happy feet? more like hippo feet

Glad Påsk!

Nu börjar det äntligen närma sig slutet på graviditeten och jag har börjat inse hur mycket jag faktiskt har ansett att vara gravid är samma som att dö. Jag hade ju tänkt gå ner i arbetstid men pga en lite ändrad arbetssituation går inte det, så varje dag jag kommer från jobbet sitter jag nästan och gråter för att jag har så ont och är så trött. Foglossningen gör att jag kan gå max 500 meter innan det känns som om någon skär upp buken på mig, jag är irriterad, svullen, jag har för ont för att sitta eller sova längre stunder... ändå så tänker jag hela tiden att jag faktiskt trodde att det skulle vara värre. Hur skulle det kunna vara värre? jag måste ju ha föreställt mig någon form av dödskamp om jag trodde att detta skulle vara värre.

Just nu växer dessutom mina fötter mer än vad min mage gör:

bevis 1, min mage vecka 34         bevis 2, min fot vecka 34

Nu ska jag äta frulle bulle!

Kommentarer
Postat av: angelica

MEN GUD! Jag förstår att du är handikappad, sjukskriv dig kvinna!

2010-04-05 @ 11:05:23
URL: http://ango.blogg.se/
Postat av: Anonym

men du! du kan inte jobba med den foten!

du får sjukskriva dig!

du måste!

2010-04-09 @ 20:48:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0