Påsk

Då var påsken över, måste säga att den gick väldigt fort. Känns inte som om jag hann vara riktigt ledig men som tur är så har jag riktigt snälla chefer som nog tyckte lite synd om mig som arbetat så mycket så de skickade med mig hur mycket påsk godis som helst och en trisslott.


Men jag har hunnit med mycket trotts att det gått så fort. Varit och hälsat på mormor och morfar, sen åkte jag och hälsade på familjen lite och sist men absolut inte minst så har jag haft besök av min älskade Linnea och hennes pojkvänn! Det var mycket trevligt, och jag fick en väldgt fin blomma, en cool tröja till lilla bäbisen (som jag tror Joel valt alldeles själv) och en hemlig present som inte får öppnas än.

Sist men inte minst tycker Lars att det är viktigt att jag lägger ut en bild på hans nya skor eftersom han för första gången i sitt liv handlat på DinSko.


Tillbaka till vardagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0