V 38

Nu går jag in i gravid vecka 38, vilket känns ganska bra för det betyder att det inte är så långt kvar. Igentligen har jag inte tid att skaffa barn för än efter sommaren men jag tror inte att det är så mycket jag kan göra åt det nu, har en känsla av att jag måste anpassa mig. Men så här vacker var jag i alla fall i förra veckan:



Har haft besök av min älskade Johanna i helgen, det har varit väldigt mysigt. Vi har bara ätit gott och pratat gammla tider.... samt sett på en hel serier. Finns inte jätte mycket att göra när man inte kan röra sig så långt, men på lördagen bet jag ihop och vi tog oss till stan och handlade nya skor... jag kan dock inte prova mina än men jag har en känsla av att de kommer att vara perfeckta!
Dags för oss trötta att sussa nu

puss puss

Kommentarer
Postat av: angelica

Jo! Du har visst tid. Du har en arbetslös syster som mer än gärna drar med ungen till stranden i sommar ;)

2010-04-19 @ 18:57:43
URL: http://ango.blogg.se/
Postat av: mammamona

nej johanna, anpassar sig är något andra gör,INTE vi, det är bara att gå in på föd.nu.senare.när jag vill.universum klicka på jag vill föda senare, och bestäm datum inga problem se på reinfeldt, nyföddsutseende men ca 40 ´år, inga problem, hans mamma klickade många gånger kram mormor mona

2010-04-28 @ 23:23:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0