Mys morfar

Ska och häsa på mormor och morfar imorgon, jag ringde som vanligt och bjöd in mig sjäv (det måste man göra om man vill komma på besök). Morfar förbjöd mig då att åka spårvagn, han ska komma och hämta mig. Så har det varit ända sedan jag födde Lion, värsta lyxen. Fast av andra sidan så är det alltid lyx att hälsa på hos dem, det bjuds alltid på antigen jätte goda bakverk eller tre rätters middag, ibland får man båda om man stannar länge. Så glad att jag har en så mysig morfar, först kommer han och hämtar mig, sen när vi har kommit dit så brukar han gå och titta till Lion med jämna mellanrum bara för att konstatera att Lion fortfarande sover vilket morfar tycker är ganska tråkigt, sen blir han ganska nöjd när Lion väl vaknar så de kan titta lite på honom. Tycker det är lite tråkigt att vara mamma ledig så imorgon åker vi för att bli lite ompysslade, ska bli mysigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0