Föräldragrupp

Så var det dags för ännu ett graviditets straff. Det är nämligen så att man ska gå i föräldragrupp när man ska få sitt första barn. Det skulle kunna vara trevligt och lärorikt men med min vanliga tur så kommer jag bara hamna med massa knäppskallar som typ vet allt eller värnar om miljön och därför tänker virka alla sina blöjer så de kan återanvändas. Denna kurs ska börja imorgon. spännande, spännande.

Annars så lunkar livet på som vanligt. Var med pappa på Johanssonskrog idag. Vilket nöje att bli bjuden dit. Det är ett lunchställe som har massa buffe mat, både husmanskost, suchi och kinamat. Prima för en storätare som jag! Tack pappa. Sist men inte minst så måste jag meddela att jag har en helt underbar vänn. Hon var just och hälsadepå, när hon har gått kommer några minuter senare ett sms, där hon varnar mig för att det är halt i backen så jag ska vara försiktig för hon höll på att halka. Nu kommer det bästa, hon förklarar att hon inte halkade så det är bra med henne, men killen bakom henne halkade, men jag ska inte oroa mig för det gick bra med honom med! Hon är underbar, skönt att vissa ännu inte känner mig så väl att de fortfarande tror att jag bryr mig om andra människor.
Nu ska jag mysa till det lite på soffan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0