Sex som en elefant?

Idag har jag skolkat, orkade bara inte med föräldrakursen! Allt jag gått på hittills har ju ändå bara gjort min skräck ännu större. Detta är den enda gången i mitt liv som jag tror att information om något varit till min nackdel.
Jag har även hunnit med en snabb sväng på bokrean, så jag kan meddela att för alla som vill lära sig ha sex som elefanter är bokrean en hitt i år. Jag hittade nämligen en bok om kamasutra (om det nu stavas så) där det fanns ställningar som elefanten och flygande tigern. Tycker inte att elefant ställning låter så skönt men ibland kanske man får ta en för laget, man kanske kan avrunda med lite flygande tiger för att lätta upp stämmningen. Funderar på att göra en egen bok, kan ju inte va så svårt, i den tror jag att ställningarna döende zebran, halta draken och biffiga mullvaden ska ingå.
Sist men inte minst så har vi en magbild framifrån som efterfrågat, dock ingen bakifrån, det var lite för depprimerande.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej

du ska inte va rädd för att föda.

jag har fött 2 barn, är livrädd för sprutor så jag ville bara ha lustgas, det är gott! haha

du blir helt borta som att va ful o bara skratta typ. du känner ingenting. du bara lyssnar på barnmorskan o gör de hon säger, lyssnar du inte kan du få ont.

du kommer klara det så bra så!!

när bebisen sen ligger på min mage så har du glömt allt va smärta heter!

Lycka till och grattis till att bli mamma det är så fräckt!

2010-03-09 @ 12:54:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0