Besvikelse

Har gått och väntat på rean på sallys bazar, vilket är en liten trevlig butik i mitt gammla område. De skulle sälja alla sina saker för halva priset och den affären råkar sälja en porslins serie som jag bara älskar. Det är den som Leila brukar använda när hon bakar, formar o dyligt i ganska matta färger och ojämna former. I alla fall så var jag där kanske 10 min efter rean ahde startat och då hade några snikna tanter tagit alla de turkosa sakerna som jag ville ha, de hade inte ens lämnat den minstaste lilla skål!! Besvikelsen var stor. Sally ska ha en sida på facebook där det stod att det kunde löna sig att vara med men inte ens den har jag hittat. Detta har varit en besvikselsens dag för mitt schopping begär.

Hoppas imorgon blir en bättre dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0