Förlossning

Tänkte idag att jag skulle förbereda mig lite.... jag klarade av 2 min av den 4 min långa förlossningsvidion, sen skrek jag och försökte stänga av samtidigt som jag höll för öronen i ren förskräckelse. Just nu undrar jag hur det någonsin kan vara värt det, inte ens om man får världens sötaste geni barn. Så nu har jag funderat ut följande lösningar
1- vägra att föda, den får helt enkelt växa upp i magen
2- Sluta äta så den är så liten när den kommer att jag knappt kommer känna det
3- helt enkelt ta livet av mig innan det är dags så jag slipper föda.

Tillråga på allt informerade mig Lars idag om att jag inte behöver vara orolig för hur jag ska ta mig till sjukhuset när vattnet går, han har nämligen laddat ner körkortsboken nu. Så han ska ta körkort och köpa bil på mindre än 4 månader... jo, det dämpade verkligen min oro.

Hoppas ni har en bättre söndag än mig, kram

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Min kompis Ullrika som närsomhelst ska föda sitt andra barn sa häromdagen att hon är inte nervös inför hur jävla in i helvete ont det gör på grund av att det är bara smärta och det går över!!! Tänk på det! Det är bara smärta, det går över!!!

2010-01-10 @ 14:06:24
Postat av: Sarah (från cola-klubben:-D)

Hej johanna! Grattis! Va kul. Du ska se att det inte är såå farligt. Jag tyckte inte d va så hemskt å gjorde så om som alla säger! Du kommer klara d kalas! Kramar

2010-01-10 @ 21:57:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0