Inga nycklar men en stol

Jag var så trött på jobbet igår att jag bestämmde mig för att sluta i tid för en gång skull. Ganska nöjd med detta tar jag mig hem, inte lika nöjd när jag inser att jag glömt mina nycklar på jobbet. Ganska kul att komma hem i tid, inte lika kul att få stå utanför dörren. Då ringde jag min pappa som offrade sig, sköt upp ett möte och kom och hämtade mig. Sen hade han köpt semlor till mig för att göra mig lite glad, så körde han mig till Lars jobb så jag kunde få hans nycklar. Sist men inte minst köpte pappa denna fina stol till mig. Jag valde mellan denna och en beige som var jätte snygg men denna känndes lite mer rally.


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Det är detta som kommer göra dig till världens bästa mamma! Du vet vad som är coolt och är inte rädd för att skaffa dig det! Det kommer bli världens coolaste unge!:) I like it!:)

2010-01-14 @ 21:25:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0