Lite förvirrad

Mitt nuvarande tillstånd har satt sig på minnet. Det var riktigt illa i början men nu har det varit lite bättre igen....ett tag. Skulle planera hur vi ska fira min födelsedag... har lyckats bjuda in folk lite höger pm vänster och på fel dagar.... så i är kanske mormor och morfar får fira med mina vänner eller så kommer en stackars vänn att dyka upp på familjekvällen. Måste säga att det är lite frustrerande att inte kunna hålla saker i huvudet när man är ganska van vid att ha en del kontroll. Men nu så är det ju bara ca 3 månader kvar, sen blir väl saker som vanligt igen, eller åtminstode mitt minne borde vara tillbaka tills dess.

En något förvirrad kram till er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0