Nu räcker det!

Nu ger jag upp! Hur ska jag ståt ut i tre månader till?? Kännde att måttet var rågar igår när jag insåg att det har börjat läcka mjölk. På min lista över äckligheter man drabbas av när man är gravid så kommer detta två. Etta ät fortfarande informationen om att ungen hela tiden dricker fostervatten som den kissar ut i mig... och sen dricker igen! Tror inte ens Jackass skulle klara av den graden av äcklighet.
Pappa kom förbi med en present igår, det piggade förstås upp lite men en liten söt overal i mysmaterial kommer jag ju inte ha nytta av förän om kanske 3-4 månader. Men nu ska jag inte gnälla, utan ge mig ut i den friska söndagsluften för att träffa Tahani, ta en promenad sedan fika.

Trevlig söndag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0