Nytt år!

Jag och Lars hade ett underbart nyår hos ett par vänner med mycket god mat och trevliga människor. Då kanske ni undrar varför jag inte lägger upp bilder på mitt fina nyår, jo, Lars lånade min kamera en dag och som alltid när han har rört någonting så är det sönder så det finns inga bilder.
Dagen har jag och min älskling ägnat åt att ha mysmorgon och sedan har vi varit på stan. Vi fick köpt massa kläder, en lyckta till balkongen samt lite annat smått och gott. Tror även jag har spanat in en kamera som jag vill ha så det kanske blir att jag åker till stan imon med för att inhandla den... får se.

Ha en trevlig resa Per & Malin, vi kommer sakna er!

Puss Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0