fortsättning...

Har nu börjat fundera på om det inte kan vara så att jag håller på att bli vampyr ändå. Jag fick ju faktiskt nytt blod efter att jag fått Lion, kan det inte vara så att det va vampyrgift i det och att jag nu långsamt håller på att förvandlas? Jo, det var ju ett tag sedan men jag är ganska unik människa så jag kanske har en as bra motståndskraft mot just vampyrgift. Om inte så kanske jag i alla fall fått lite andra superkrafter med blodet.... i alla fall någon liten laser syn eller kanske super hörsel. Fick ju ändå två påsar blod från två olika personer, någon av dem måste ju ha hemliga egenskaper, så är det i alla fall på film. Fast det har jag ju inte heller märkt av än... kan det kanske vara så att min nya hemliga kraft inte avslöjas förän jag tar på mig en mantel för faktum är att nästan alla hjältar har mantel.  Den enda hemliga kraften jag märkt av är hunger, är konstant hungrig så nu sitter jag här och försöker banta... tiden går inte så fort när man sitter still och bara försöker koncentrera sig på att gå ner i vikt. Men jag var duktig när det gällde min frukost idag, åt bara två knäckemackor... synd bara att jag är hungrig igen... ännu mer synd att det bara var 30 min sedan jag åt frukost. Nej, nu kan jag inte skriva mer, banta kräver koncentration, hörs senare

Johanna (den hungriga)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0