Plattskalle

Jag är som skapad för att vara mamma, missade bara mitt barns typ 5 första läkarbesök, en naturbegåvning helt enkelt. Till och med TV:n hånar mig, satt och åt mitt lördagsgodis (kinder maxi) när reklamen för mitt godis kommer, den har slogan"för oss som aldrig riktigt växer upp", så kanske är jag för barnslig för att ha barn. I alla fall så har vi varit på vårt första besök nu, men barnmorskan var söt och tyckte att jag varkade vara en lugn och säker mamma som inte behövde söka hjälp hos dem eller var orolig. Dock så börjat tydligen Lion bli platt i bakhuvudet för att han ligger för mycket på rygg. Jag visste inte att det var möjligt men nu funderar jag på att skaffa en sån där grill som man grillar grisar på. Då jag jag binda Lion på spettet och sen är det bara att snurra tills han får den perfekta huvudformen.

Kommentarer
Postat av: Anna

Du fixar det. Första tre månaderna var jag ett kolli utan förmåga att ta mig för något vettigt. Det är Lars jag är lite bekymrad över :)

kramar från verputtarna

2010-07-04 @ 10:03:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0