Elefantstadiet har börjat

Nu har jag börjat känna mig oändligt stor, Lars talar i och för sig om flera gånger om dagen om hur vacker jag är men jag känner inte riktigt att det hjälper när det finns speglar hemma (och då har vi ändå inga figurspeglar). Mina försök att gå ner i arbetstid har gått sådär, för så fort sjukskrivningen var över började jag jobba mer än 100 % igen.. men nästa vecka så kommer det bli ändring.

Så för alla som följer magen
Funderar på hur länge till magen håller innan den spricker?

Och så har vi nu fixat vårt skötbord.


Nu ska jag gå och vila mig och magen lite. Ha de gött!

Kramar

Kommentarer
Postat av: angelica

Skötbordet blev ju perfekt, jättemysigt!

Vi får väl hoppas att den håller sig inne lite till men snart får den komma ut.

2010-03-10 @ 22:19:12
URL: http://ango.blogg.se/
Postat av: Malin

Johanna: Du ÄR vacker!! =) Åh, vad mys med skötbordet... längtar tills man får hålla den lilla! Puss&Kram

2010-03-11 @ 11:48:57
URL: http://malinib.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0