Hormoner... neh inte alls

Hormonerna gör sitt till just nu, ganska tur att min stackars Lars är ganska van och lugn av sig. Han ringde just och då lät det ungefär såhär:

L: Vad vill du ha och äta när jag kommer hem
J: Inget
L: Men nått måste du ha, jag lagar precis vad du vill ha
J: Jag vill ha äpple
L: Jag kan handla det, men då kommer jag komma hem lite senare
J: Om du är senare så kommer jag sova och då har jag inte så stor glädje av äpplet eller hur?? Åh hur har du tänkt att mamma ska kunna komma hit, vi har ju inte söndags städat som vi skulle för att du va bakfull
L: Jag städar imorgon
J: Jag vill inte städa på en onsdag, det är dit fel att det är stökigt!
L: Jag städar, du behöver inte hjälpa till
J: nej, jag tänker stöka ner! Och nu är jag kissenödig med!!
L: Gå och kissa då älskling...
J: Nej! du bestämmer inte över mig!

Ibland måste man beundra den mannens tålamod

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Underbart!:)

2010-03-24 @ 09:55:07
Postat av: ..

du är som du alltid vart .. ;) det är en sak som är säker.

samma attityd nu som för 10 år sen.

2010-04-26 @ 00:00:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0