5 dagar kvar... o Lars hjälper till

Nu är det bara 5 dagar kvar tills jag är beräknad. Imorgon är min första lediga dag från jobbet... känns sådär men jag hade nog inte orkat längre. Lars gör sitt bästa för att ta hand om mig mellan hormon attackerna. Han planterar blommor som han tar hand om som om de vore små barn, byter plats på dem så de ska få lagom med sol, tar ut dem på balkongen för frisk luft vattnar och donar. När han inte gör sånt skapar han nya problem bara för att underhålla mig.... som att hälla ner jätte varmt stekflott direkt i diskhon, två stopp i diskhon, läckande rör och en översvämming senare vet jag inte om underhållande var precis det ordet som jag först tänkte på men jag glömde ju att jag hade ont en liten stund.

Nu ska jag mysa ner mig framför tv:n och sedan sova så jag orkar hälsa på Emma och Saga imon.

Kramar

Kommentarer
Postat av: Ludwig

Låter som om Lars är lagd lite åt det andra hållet...

2010-05-02 @ 20:03:09
Postat av: Johanna

Lars vill hälsa att det inte är blommor utan grönsaker... just nu står han och pratar med dem... lite läskigt

2010-05-02 @ 20:11:03
Postat av: Teodor

Låter som om Lars även skulle vara den som låg bakom ett visst hål i ett handfat och en storm vid namn "Katrina".....

2010-05-02 @ 21:54:00
Postat av: Mr Judas

Måste jag påminna alla om att jag äger en blysprutare !!! Och jag är tillräckligt obegåvad att använda den .

2010-05-03 @ 17:07:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0