5 dagar över

Nu är jag 5 dagar över beräknat datum och livet börjar bli piss tråkigt. Finns inte så mycket att göra. Har provat allt för att få ut den. allt det vanliga som färdknäppar och trappor. Nu har jag även börjat fundera ut nya saker, försökte trycka ner den.... hjälpte inte. Sen så spelade jag rockring spelet på wii fit i hopp om att det skulle starta en liten virvelvind i magen så bebisen skruvades ut, fungerade inte heller, dock var jag anfådd och hade väldigt ont efteråt. Nu ska jag försöka att bestraffa ut den, för vaje dag efter idag som den inte kommer ut förlorar den ett födelsedagskalas. Detta kan fungera för alla i min familj älskar födelsedagar och presenter så det borde även bebisen göra. Kommer den inte imon= inget ett års kalas, inte i överimorgon= inget två årskalas osv.

Men för att pigga upp mig lite tog jag mig till en av mina favorit äffärer, sallys bazar (http://www.sallybazar.blogspot.com/) och köpte en kanna från en av mina favorit serier en turkos gerberra kanna som matchar mitt fina fat


jag beställde även två syrenlila kaffe muggar men de skulle inte komma förrän om typ två veckor, och eftersom jag är FB vänn med Sally så fick jag 20% rabatt på allt. Prima!

Och för alla som undrar så ser jag nu ut såhär:


Hoppas ni har det bättre än vad jag har.
Pussar

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Oj vad du är gravid alltså!! Jag hoppas att du hälsade bebisen att det är denna dagen det är dags att komma ut! Jag är säker på att det kommer funka:)

Håll ut vännen!

PUSS!

2010-05-13 @ 20:19:53
Postat av: Anna

Vad var det jag sa! De är små envisa typer, vi håller tummarna för dig här i Stockholm. Vi åker alla 3 från Israel tillbaka till Göteborg/Framnäs midsommarhelgen för min systers bröllop, lördagen, och vi hoppas vi kan se er tre då! Då har du landat och är proffs på att vara mamma, tror vi Lars har blivit proffspappa?

hoppas ni är hemma då kramar Anna o Johan

2010-05-13 @ 21:33:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0