Flingor till dem som tappat hoppet om livet

Börjar bli innerligt trött på att gå här hemma, klättrar lite smått på väggarna känner jag. Så nu har jag tappat hoppet om livet lite... eller i alla fall om barnet, känner att detta inte kommer att gå bra. Eventuellt så kan det vara någon annans barn i min mage, kan storken ha flygit fel redan från början? Hade det varit mitt barn borde det redan ha kommit eftersom jag är emot ineffektiva saker och just nu kan jag inte se vad det skulle fylla för funktion att bara ligga där inne och slappa. Sen hade jag bestämmt att den skulle komma 10-05-05 för det är lätt att komma ihåg, tyvärr fattade inte barnet det så jag tog ett snack med den och gav den ett nytt datum 10-05-10. Ett bra datum men inte lika bra som första tror ni att ungen fattade det.. nej. Uppenbarligen är barnet inte speciellt begåvat eller så bryr den sig inte, oavsett vilket av dem det är så innebär det att det inte kan vara mitt barn.

Men jag har gjort det bästa för att trösta mig så nu har jag köpt hem alla onyttiga flingor som jag vill ha, jag har cornflakes, kalas puffar samt choklad flingor. Hoppas att detta piggar upp mig lite. nu ska jag äta. Hörs senare..

Johanna

Kommentarer
Postat av: Anonym

bebisen hör inte, han/hon har ju vatten i öronen :)



han/hon kommer nog snart ska du se... då har du glömt både smärta o allt annat i hela världen.



lycka till

2010-05-11 @ 18:06:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0