Pappa bloggar

Halloj !
Nu har vårat lilla undervärk tillslut kommigt hit (efter storken flygigt fel ett par dagar).
Jag ska inte bli långrandig utan lägger upp lite bilder och info
Vikt : 3,9 Kilo Elitsoldat
Längd :  51 cm
Annan bra information var att han har en extremt stor pung (den kommer dock minska i stotlek ganska fort)

här är en bild på barnet ghettostyle med mössa
Här har ni barnet ghettostyle med mössa
Här är barnet med hår =)=)=)
hårhårhår
Tack för mig och en stor stor stor hyllning till jordens hjälte Johanna som orkade med denna bragd
Tack min prinsessa för att du orkade =)
(reserverar mig för stavfel) Med vänliga hälsningar Pappa Lars

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Lille bebisen är ju så fruktansvärt söt! Honom har ni gjort bra!:) Hoppas allt är bra med er allihopa spciellt hjältinnan Johanna! Hälsa henne att hon är den coolaste jag känner!

Kramar!!!

2010-05-17 @ 20:50:17
Postat av: Malin

Sötaste finaste underbaraste! Så stolt över er! Johanna är bäst! Har grinat sen jag fick bilden, (tur jag kan skylla på graviditetshormonerna)! Massa tankar och kärlek till er!

Puss&kram

2010-05-18 @ 09:53:11
URL: http://malinib.blogg.se/
Postat av: Anonym

grattis!!

vad ska han heta?

2010-05-20 @ 08:39:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0