Nya arbetsrutiner?

När jag är duktig på mitt jobb får jag ibalnd cholkad på kontoret, eller rättare sagt jag vill tro att det är när jag är duktig, dock är det lite troligare att jag får det när de tycker att jag börjar bli för jobbig pga socker abstinens. Detta belöningssystem har visat sig ha en negativ inverkan på min vikt så nu har jag bestämmt att jag vill ha det lite mer som piloterna. När jag går hem efter att ha skött mina arbetsuppgifter en hel dag vill jag att alla ska applodera. Min semester är slut imorgon så då får jag väl se om jag lyckas införa dessa nya arbetsrutiner. Hade varit trevligt att avsluta varje dag med att folk applodera åt mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0