Fredag?

Idag är det fredag säger dom, börjar få lite dålig koll på vad det är för dag. Idag bestämmde vi oss för att gå en liten sväng i djungeln för att leta apor... kanske inte så smart med tanke på hur mycke spindlar och ormar det finns här men vi hittade en stig. såg inga apor men Nicklas fick se en ödla på typ en och en halv meter... vet inte om jag är så lessen att jag missade det. Efter det paddalde vi en sväng, såg en stor sköldpadda och haj, dom undrade om jag inte skulle hoppa i och simma med hajarna men jag bestämmde mig för att låta bli, valde istället att stå i knähögt vatten och ha bäbishajarna simmandes runt fötterna medans de matade dem.
Sen när vi var tillbaka på hotellet kom den jäkla apan som jag varit ute i djungeln och letat efter! han satt på vårt tak, när jag försökte ta kort så fräste han åt mig och verkade jätte arg så jag valde att springa lite... annars så är sllt lugnt här, om några dagar åker vi tillbaka till stan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0