Massage

Igår bestämmde jag mig för att köpa massage. En timmes fotmassage, och då ingick även huvudmassage samt earcandle. Tänkte att mina fötter inte va jätte frächa men eftersom jag betalar för mig så får det vara så.... funkade jätte bra att tänka så tills det visade sig att den som skulle ge mig massagen va en kille i min ålder. Kännde mig inte SÅ avslappnad när han satte igång att ta på mina fötter.... dessutom hatar jag att prata engelska så jag fick rävsova hela tiden, va ganska svårt med tanke på hur ont det gjorde ibland. Blev inte mer avslappnad när killen satte ett ljus i örat på mig för att rensa det på vax.Låg dessutom och tänkte att jag kanske inte skulle ha tillräckligt med vax i öronen så hjärnan skulle sugas ut istället. Funderar på att lägga ner det där med massage, brukar sluta med att jag är mer spännd efter än innan. Blev så denna gången och jag har knappt återhämtat mug (eller fått bort all olja) efter mitt besök på haga badet.
Men idag gjorde vi nått kul! vi gick på nöjesfältet som ligger på våning 5-7 i ett av köpcentren här! Det va lite spännande för när berg och dal banan var nära fönstrena så va man lite rädd att man skulle åka av banan och ut i luften. Jag va lite skeptisk till sakerna där man hängde upp och ner osv, man vet ju inte riktigt hur det är med säkerhetskontrollerna i andra länder men jag överlevde i alla fall.
Har oxå hittat en ny bling-bling kärlek. Det är bling-bling som går att sätta på allt!!! En helt ny värld har öppnats för mig, har redan hunnit pimpa min telefon, innan jag kommer hem kommer betydligt fler saker än så blänka.
LOVE IT!!!

Kommentarer
Postat av: Smulan

Låter helt underbart hörru! ;) Om du vill får du gärna köpa med lite bling bling hem till lilla mig? <3

2011-06-15 @ 23:16:13
URL: http://jomanar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0