Semester

Nu har vi kommit fram och varit har ett par dagar! Jag har fortfarande inte riktigt stallt om mig efter tiden har sa just nu sover jag bade nar det ar natt har och nar det ar natt hemma : )

Detta kortet tog jag nar vi var i fjarillsparken.



Vi har aven hunnit vara i flera kopcenter, detta ar min favvorit, dar de har byggt en berg och dal bana inne i kopcentret!



(har inte hittat hur jag vrider bilderna har an)

Idag har vi varit pa en resturang som ligger i ett torn som snurrar hela tiden sa man ska fa se hela stan (det e ju lars fodelsedag!) jatte god mat var det.

kan inte blogg fran telen av nagon anledningen sa vi far se nar jag kan lagga upp bilder igen! Vill ni mig nagot ar det lattast att na mig pa min hotmail adress..

Kramar fran varmen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0