Bantning

Jag och Lars bantar just nu, därför har jag varit tvungen att hitta nya ställen att gömma alla mina godispapper på. Så om någon undrar varför jag numera har kolapapper i alla fack på väskan, i mitt sminkbord och i troslådan så vet ni varför. Så man skulle kunna säga att bantningen går sådär för min del.

Jag har även en ny toalett plan. Sist när Lars glömde fälla ner ringen så tejpade jag ju fast den, och jag måste säga att resultatet var ganska bra, men nu har det börjat igen. Så nu ringer jag honom ca var 5 minut och talar om att jag är kissenödig men inte kan gå för NÅGON inte fällt ner ringen. Förhoponingsvis blir han så trött på mig att han kommer fälla ner locket bara vid tanken på alla mina jobbiga samtal..... men ska för säkerhetsskull skicka ett par "fortfarande kissenödig" sms också.

Kommentarer
Postat av: Teo

Sist du tejpade ner ringen var ju jag där och skar bort tejpen :D

2011-03-24 @ 14:27:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0