Bling!

Nu har min lilla syster varit här sista helgen i sin utbildning. Kommer att bli ganska tomt på helgerna men det ska bli lite skönt att få bort madrasserna som jag haft i vardagsrummet en månad nu. Men innan hon åkte gjorde hon min naglar. så här fina blev de:

Fick till och med BLING! har redan tappat en av mina fina diamanter : ( men det syns knappt. Jag fick även en diamant på tummen, lite dumt kom jag på så här i efterhand. Varje gång jag skriver sms nu (använder ju tummarna på tangentbordet) så tar det mycket längre tid eftersom jag blir distraherad av glittret imellan åt.

Annars har det varit en trevlig helg. Vet inte riktigt om vinet hade förväntad effekt, kanske blev mysigare, kanske inte... minns inte riktigt. Får kanske göra ett nytt försök nästa helg, min bror fyller 20 den 13 mars, får ringa och se vad vinet heter som man får där....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0