Incidentfri dag... eller??

Går så där för mig just nu... tufft att vara mamma. Idag tänkte jag vara snäll och hämta min son tidigt på dagis (fastän det inte ens va min hämt dag) eftersom jag jobbat mycke 12 timmars dagar senaste tiden. Kommer på att jag inte kan nummret till dagis så jag kan inte ringa och fråga om jag kan hämta honom tidigare. Är rädd för att jag är så dålig mamma (som inte ens kan nummret till de som tar hand om min son hela dagarna) att jag tror att Linnea ska ta tillbaka "bästa mamma" presenten jag fick i helgen. Får sån panik över tanken att förlora kaffe maskinen (som va presenten) att jag genast ringer Linnea för att erkänna och säga att jag ska bättra mig, får till svar att hon inte tänker ta tillbaka den över sånna saker *puh*.
I all min ångest har jag glömt gå från jobbet och kan nu inte alls hämta Lion tidigare.... kan faktiskt inte ens hämta honom i tid innan de stänger, epic fail.

Dock kan jag stolt säga att han inte bitit några barn under dagen, inte som fröknarna fått reda på i alla fall. Men han hadde ett stort skrapsår i pannan när han kom hem, fröknarna säger att han snubblade men jag tror att det var hans bitoffer som puttade honom, så frågan är om det verkligen va en incidentfri dag?

Så bara tre dagar kvar på vad som verkar bli en låång arbetsvecka....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0