Singel i väntan på ensam mamma söker

Och så blev man ensamstående mamma med ett litet barn i den stora pankaks katastrofen 2011....

Började med att jag va lite stressad och inte sov så mycke på natten, efter det strulade massa saker på jobbet, var sen till dagis som vanligt, är tvungen att gå hem för att hämta vagnen innan jag och Lion kan gå och handla smör till pankakorna vi ska ha till kvälls mat. När jag flåsande, hungrig och nästan lite döende tagit för monster backen upp till lägenheten ringer Lars och säger att han kanske ätit upp alla pannkakor fastän jag bad honom spara till mig. Jag kan ha lite tempraments problem i vanliga fall och efter en dålig dag och med lågt blodsocker blir det inte bättre. Med en mycket behärskad vrede upplyste jag Lars om att jag inte tycker om honom mer, att jag inte vill vara tillsammans med honom och att det är slut.
Så gick det till när jag blev singel i pankaks katastrofen 2011. Så nu får jag väl ge det ett år eller så innan jag skickar in min ansökan till "ensam mamma söker".

Väl hemma inser jag att det visst finns pankakor kvar... men nu har jag redan hällt massa sand i hans skor som hämnd så det är ändå försent. Imorgon ska jag ringa honom och säga: Hoppas inte den skavande sanden i skorna förstör den sköna känslan av full pankaks mage... mohahahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0