Wordfeud

Mina systrar ha introducerat mig för en ny app, den heter wordfeud och är typ alfapet. DÖD åt denna jävla app. Mitt självförtroende har ju stört dykt! Jag förlorar mot typ alla, vann med nöd och näppe över min syster som tror att det funnits drakar (vad säger det om mig??) hon i sin tur bröt ihop över att förlora mot en dyslektiker. Spelet är altså endast av ondo. Ändå kan jag inte låta bli att spela, man liksom sugs in i en värd av bokstäver och kan inte komma ut.
Spelar även mot mina kära sambo.... inte bra, inte bra alls. Som tur är känner han mig så väl så när han vann så kom han krypandes till mig i soffan (fastän jag försökte sparka honom) och sa: Tack för att du LÄT mig vinna prinsessan. Det var så snällt av dig.
Borde kanske fundera över att prata med någon om min oförmåga om att ta förluster väl. Borde ha rett ut det tills Lion blir större, finns en viss risk annars att jag spelar men honom och hans vänner (när dom är typ 5). Då kommer jag välja ett spel som typ monopol som de knappt fattar och det slutar det med att jag springer runt i lägenheten och jublar "jag vann, jag vann, inga dumma barn kan spöa Johanna!!"

Nu ska jag bara lägga några ord till innan jag slutar.
Sov sött alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0