Inte min dag :(

Kulturkalaset har börjat. Åkte med Lion till stan, i sin omedelbara besvikelse över att han inte fick godis genast när vi kom fram la han ena handen över munnen på mig och gav mig ett knytnävsslag över käken med den andra. Vet inte varför han höll för munnen men jag och Lars har en teori om att han bitit så många barn nu att han lärt sig tysta dom han ska anfalla. Sen satt jag och skulle se teater föreställningen Gris med Lion och då börjar det ösregna för att sedan övergå till hagel! Ja ni läste rätt, hagel!!

Skulle sen ta en kvällspromenad. Första 20 minuterna tänkte jag bara på hur trött jag var och inte ville gå resterande 90 min tänkte jag på godis. Tänkte gå och sova nu och ha en bättre dag imorgon :)

Molly uppskattade i alla fall teatern! Fick sitta i pappas knä och titta... När det slutat regna och hagla såklart


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0