Lat

Har tagit ett nytt latis beslut. Ska prova att beställa hem mat. Handla är tråkigt, tar tid och är tungt så nu har jag för första gången beställt hem mat. Första leveransen kommer på tisdag, beroende på hur det funkar kan det också vara sista leveransen men jag hoppas verkligen att det ska gå bra.

Just nu sitter jag och väntar på att barnen ska somna så att jag kanske skulle kunna ta en liten kvällspromenad men jag hör Lion ligga i sängen och högt berätta sagor för sig själv så det verkar som att det kan dröja en stund :(


Kommentarer
Postat av: Angelica

Åh vilken lyx! Det hade jag gjort alla dagar i veckan om vi hade den funktionen i varberg.

2013-09-01 @ 09:18:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0