Barnig

Har den senaste tiden varit så trött på att Lion blivit väldigt mammig, får ju inte ens gå till affären själv som ligger 3 minuter bort. Men kom till en liten insikt här om dagen när vi bestämde att Lion ska vara med sin pappa nästa vecka när han och hans vänner ska iväg på dyk äventyr. Då börjar JAG knorra och tycka att han ska vara borta länge från mig så kanske har min föräldraledighet inte bara förändrat honom utan även mig...

För övrigt vaknade jag till åska och skyfall i morse, vet att man inte får (enligt landet alla soldyrkare) men jag älskar det!! Är så trött på sol och kladdig värme! Så istället för liseberg eller strand som alla andra dagar blir det idag 2-hand och lekplats.

//Johanna som undrar om hon ska tillverka sin egen barndomsklassiker trolldeg i detta perfekta inne väder


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0