Lite lugn

Min underbara son bjuder för tillfället på lite mer lugn.... Eller allt är ju relativt men det skriks lite mindre, inte lika mycket saker kastas och går sönder och vredesutbrotten är färre. Tyvärr har det övergått i en extrem mammighet så när jag skulle ut och träffa några vänner här dagen skrek han tills han knappt kunde andas, tårarna sprutade och han hängde sig fast i mig för allt vad han var värd vilket naturligtvis resulterade i att mitt hjärta höll på att gå sönder. Kändes inte som jag skulle ut för att ha skoj utan som om jag lämnade honom på en tortyranläggning som tur är hade han glömt det innan jag ens hann fram till bussen.

Annars har jag och Lion mest mys. Här om veckan lagade han egna kött"bullar" och igår var vi på universeum och klappade ormar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0