Packat för packad

Har börjat fundera lite inför resan, kan bli så att jag packar för att kunna bli packad, eller nej, men ett glas vin då och då är ju gott. Allt utom alkohol är billigt i Malaysia så då kan jag ju packa med mig massa vin och sen köpa allt annat jag behöver där nere. Funderade på att helt enkelt lägga ett tertris av baginboxvin i väskan men då kom min underbara vän Johanna R på att kartongen väger ganska mycket så jag borde bara plocka ur vin påsen ut boxen och slänga ner i väskan.... Kan bli så att det är det jag gör.

Annars rullar allt på som vanligt, känns lite konstigt att det bara är ca en månad kvar tills jag börjar jobba och jag är lite orolig för hur det ska gå för Lars men det löser sig säkert :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0