60 års kalas och japanskt sex

Var nyligen på 60 års kalas. Mina mest underbara tvillingar fyllde 30. Vaknar på morgonen med huvudvärk, vet att det är migrän men tar ändå två huvudvärkstabletter i hopp om att det mirakulöst nog ska fungera, det gör det inte. Konstaterar för tredje gången sen jag fick Molly att det suger att amma eftersom man inte får amma på 24 timmar efter att man tagit migränmedicin. Surar men tar inte medicinen för mollys skull. När jag hoppar på spårvagnen känner jag hur mitt öga börjar vattnas av påfrestning av migränen. Så när jag kommer fram inser jag att jag börjar se ut som ringaren i notredame (och att jag glömt mina konversationskort till en fest där jag inte känner någon av typ 30 pers!).

Det var jätte trevligt! Tahani och Rania är två helt fantastiskt underbara personer som man bara inte kan låta bli att älska. Även mina bordsdamer var jätte trevliga men när vi kom till middagen hade mitt öga svullnat upp ordentligt och så är de röda och blanka. Inser vid middagen att detta inte ser så bra ut.... Allra helst inte när gp just skrivit om den stora nya japanska sextrenden där man slickar varandras ögon vilket lett till massiva ökningar av ögoninfektioner. Så där sitter jag med mitt svullna öga och utan konversationskort och tänker att alla antingen tror att jag håller på mycket med japanskt sex eller att jag knarkar. Känner att jag måste förklara mig. Som tur är bara skattade mina bordsgrannar.

Får åka hem för ögat nästan svullnat igen helt, tur att jag ska ta treans spårvagn för det är den som han brukar åka, han som andas gas i plastpåse så jag kommer inte se ut som den enda knarkaren.

Johanna/ som funderade på om hon skulle halta lite med för det är bättre att se ut som quasimodo än en knarkare :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0