Affärsidé

Har en bra affärsidé som är en munspray med en lätt unken lukt istället för den något mer förutsägbara mintiga lukten. Återkommer till detta.

Direkt efter att Molly var född fick jag inte tillbaka aptiten som varit borta hela graviditeten, skönt tänkte jag eftersom Lars bestämt att vi ska börja lite nyttigare/smalare liv nu. Sen kom aptiten tillbaka och det har gått mer och mer utför. Började lite lätt med någon snickers när Lars ändå va i skolan, sen började jag gömma godis på olika ställen i lägenheten. Detta har eskalerat till att jag gömmer det på olika ställen i barnvagnen och när Lars hittar det säger jag bara att jag inte vet hur länge det legat där.... Måste ju vara sen Lion var liten och använde den vagnen... För över ett år sedan. Nu erbjuder jag mig alltid att vara den som springer till affären för att handla mjölk eller annat vi glömt bara för att kunna köpa godis som jag sedan hettsäter på väg hem från affären. Det är här min affärsidé kommer in, för när jag har gjort det kan jag ju inte andas för nära Lars utan att han tycker jag luktar choklad eller mint. Så nu tycker jag att någon kan uppfinna en munspray som inte luktar gott så att alla med lika dålig karaktär som jag kan dölja sitt godis beroende på väg hem från affären :)

Tänkte den kunde marknadsföras som typ: munsprayen till senare för er som saknar självbehärskning nu. Eller kalorier som ingen kan avslöja räknas inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0