Att få vara Lion

Denna vecka gör Göteborg sitt bästa för att förmedla till alla att det är okej att vara den man är. Så når Lion själv ville bestämma vad han skulle ha på sig idag tänkte jag inte vara sämre, han skulle få vara Lion på sina villkor. Han valde sina favvo mysbyxor som han fått av moster Bisse, något han kallade sin hockey tröja (vet inte varför) och som accessoar tog han luvan från en vinterjacka som han växte ur för två år sedan. Resultatet ser ni nedan, när han stolt är på väg till dagis.
Kanske ingen kombination jag valt eller skulle välja till mig själv men i alla fall så är han Lion idag, så som han tycker att en Lion ska vara. Och ska jag vara ärlig är jag lite imponerad över att han ens kom på att man kunde använda en luva från en jacka på det sättet, kanske inte världs snyggt men inte värre än dom kalsonger han i ibland ber om att få på huvudet när vi kommer till dagis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0