I kärlek och krig....

Tidigare idag:
L: tänkte att om jag skulle göra en romantisk liten skatt jakt för dig så måste det ju typ bara vara från bussen och hem.... För du har ju så dåligt lokalsinne.
J: kanske råkade lokalsinnet försvinna ihop med de andra delarna i min hjärna som jag var tvungen att göra mig av med för att orka bo med dig!

Imorgon firar vi att det är sex år sedan vi blev tillsammans och "jag är lika hopplöst förälskad nu som då, har samma glödande känslor, det är bara så". 
Fast som samtalet ovan visar kan vi vara ganska råa mot varandra men det har inte gått en dag under dessa 6 år som Lars inte talat om att han älskar mig, han talar alltid om hur vacker han tycker att jag är och han låter mig alltid veta hur viktig jag är för honom.

/Johanna tittar på hela Sverige bakar och undrar om hon borde köpa en present till sin kärlek

Kommentarer
Postat av: Bisse

Ja de borde du köpa ;)

2013-09-19 @ 22:18:56
URL: http://busbisse.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0