Kissgrodor och 90 cm snopp

Idag är det intresseklubben på tv! Detta underbara program :) väldigt lärorikt. Förra säsongen lärde jag mig bland annat att en av bläckfiskens 8 armar är en snopp. Nu i efterhand funderar jag på om tjejbläckfiskar bara har 7 armar, om alla bläckfiskar ät män eller om det helt enkelt är så att 50% av alla bläckfiskar går runt med en dildo...  Kommentera gärna om ni vet svaret.
Förra programmet handlade om grodor som man tidigare kissade på som någon form av graviditetstest.... Hur fick man grodan att sitta still?? Sen fick jag också veta att biet som ska para sig med drottningen har en engångs penis som blir hälften av biets storlek och eftersom de tömmer alla sina kroppsvätskor i och med samlaget så dör dom efteråt. Då säger alla stackars bi. Stackars drottning säger jag!! Lars är 180 cm lång... Det skulle om han var bi innebära ca 90 cm penis..... Inget som någon ser fram emot precis, eller??




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0