Coop eller Ica?

Känns som om man alltid föredrar det ena, lite som om man är antingen vikare eller knycklare. Man bara är. Jag är Ica, idag kände jag för att utmana mig själv och gick till Coop. Jag gillade det inte! började svettas redan vid salladen och när jag kom till bröden var jag redo att bryta ihop. Inget stod där det skulle, förpackningarna såg annorlunda ut och det kändes som om det var andra människor än vanligt. Tänkte att någon när som helst skulle komma på mig, peka och skrika: kolla en Ica svikare! Precis som en hallonbåt som råkat hamna bland gelé hallonen. Så nu när jag kommit hem, lite svettigare, lite mer mentalt slut och lite mer Ica än när jag gick upp denna morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0